woensdag 28 juni 2017

9 weken oud

Als je nog eens zo'n prachtmeid krijgt dan blijf je foto's maken.
Zelfs als de camera voor reparatie weg is.
Want tegenwoordig hebben we telefoons en tablets waarmee je ook
foto's en films kan maken...

Gelukkig maar anders hadden we deze zwoele blik niet kunnen vastleggen!

Of deze actie die van twee kanten tegelijk werd vastgelegd... stelletje paparazzi!



Het leven buiten is gewoon genieten met dat mooie weer.
En daar is ons kersje het mee eens!



Maar je wordt er wel moe van hoor!



Elisa is nu ook regelmatig in de wipper in de box te vinden.
Dan ligt ze te kijken of te slaan tegen de babygym.
Meestal is ze het na 10 minuten al weer zat... maar dat geeft niks!

Gelukkig koelde het ook weer af, want het was eigenlijk te heet om nog iets anders te doen dan het noodzakelijke en dat is niet lang leuk.



En zo had Elisa dezelfde kleren aan als een maand terug, ze was namelijk al weer 2 maanden oud!

Ze kan nu al mooi haar hoofd omhooghouden en dat doet ze dan ook graag. Ze lacht er ook zo lief bij!

Ik heb haar deze week weer gewogen, maar ga dit nu niet meer wekelijks doen.
Ze groeit zo hard dat we ons er niet meer druk om maken.
Het is ook wel aan haar te zien en merken dat ze groeit.
Gelukkig maar!

Nu moeten we alleen nog uitvinden waar ze zo'n buikkramp van krijgt. Want dat is gewoon zielig om te zien en aan te horen.... Koemelk en gluten en zelfs pinda heb ik uit mijn dagelijkse menu gehaald maar het mocht niet baten. Nu proberen we nog ei en als ook dat niet werkt ga ik met haar langs een NAET therapeut. Die kan dan voor mij uitzoeken wat het probleem is en wellicht het ook behandelen.

Maar afgezien van de brakke nachten, omdat ze alleen op mijn buik in slaap valt, gaat het goed en genieten we van haar. Ons mooie mollige muisje meisje!

1 opmerking: